Al sinds 1999 inspireren we onze klanten met creatief en strategisch onderbouwde communicatie. Dit jaar bestaat WELL 20 jaar en dat is de verdienste van onze klanten, leveranciers, collega’s, ambassadeurs, familie,… !
Daarom een WELLbedankt aan iedereen die meebouwde aan dit mooie verhaal.
20 jaar WELL, 20 jaar dankbaarheid!
Throwback cases #tbc
Ook al kunnen we best wel een poosje vertellen over de leuke cases die we in de afgelopen 20 jaar hebben verzorgd, WE’LL keep it fun! Geniet dus van enkele throwback cases die we van onder het stof haalden!Meer cases worden binnenkort toegevoegd!
Werken bij Heinz
2004Ook bij Heinz was het niet altijd even makkelijk om voldoende sollicitanten aan te trekken… zelfs in 2004. Daarom hielpen we Heinz met slimme communicatietools én een aantrekkelijke visual met de nodige stopkracht. Want zeg nu zelf, 'the very essence’ van Heinz is een tomaat, niet? Dus trommelden we ons model van dienst Fré op en zorgden zo voor een aantrekkelijk en laagdrempelig beeld.Een beeld die zowel arbeiders als bedienden (yep, toen bestonden deze nog) aantrok.
Daarbij kozen we onze communicatiekanalen heel gericht & lokaal om zo meteen de juiste doelgroep te benaderen.We just looooooove Heinz